marți, 19 iulie 2016

Moment de reculegere



Nu-mi spune acum.
Spune-mi peste mulți ani de acum înainte.
Nu acum!
Spune-mi atunci cât mă venerezi.
Spune-mi atunci că abia aștepți să o lupți pe "katrina".
Tot atunci ia-mă în brațe când nu ne vedem o zi întreagă
Și spune-mi cât de dor ți-a fost de mine într-o secundă de privire.
Așteaptă ani și arată-mi ce înseamnă o noapte albă. Sună-mă apoi dimineața și voi ști că încă te gândești la mine.
Nu irosi acum luna. Lasă și stelele în pace. Nu ți-au greșit cu nimic. Păstrează-le în mânecă și scoate-le atunci pe toate.
Spune-mi atunci "Suntem noi doi".
Spune "Te iubesc".
Sau nu-mi spune nimic niciodată.
Simte-mă și voi ști. Le voi spune eu pe toate pentru tine.
Tu doar iubește-mă când taci
și când nu sunt.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu